HR Administrator - Muizen

Je taken en verantwoordelijkheden

 Payroll en personeelsadministratie:

  • Verantwoordelijk voor het tijdig en correct verwerken van alle ontvangen informatie die gelinkt is aan verloning om een vlotte uitbetaling te garanderen voor interne medewerkers en interimkrachten.
  • Administratie opvolgen die gelinkt is aan verloningselementen zoals maaltijdcheques, verzekeringen,geschenken etc. om deze correct en tijdig te laten verlopen.
  • Berekenen en invoeren van uitzonderlijke uitbetalingen zoals vakantiegeld, 13emaand, bonussen, koopkrachtpremies, indexeringen, etc. De interne klant(=medewerkers) zo goed als mogelijk servicen door vlot en correct hun vragen over personeelsadministratie te beantwoorden en de nodige sociale documenten in te vullen.
  • Je bent de unieke administratieve contactpersoon naar externe instanties,die instaan voor specifieke personeelsaangelegenheden, zoals RVA, mutualiteit, arbeidsgeneeskundige dienst (opvolging ziektes), vakbonden, beroepsfederatie(s)etc. en beantwoordt al hun vragen teneinde een correcte behandeling van betrokken medewerkers.
  • Op vraag van management voorzie je standaardrapportering over absenteïsme; heads & FTE’s; verloop; personeelskosten; overuren;etc. met als doel correcte inzichten te geven aan managementrond deze thema’s.
  • Je staat in voor de opmaak van waarschuwingsbrieven aan medewerkers die kunnen dienen om exit-dossiers op te bouwen.
  • Opmaak en beheer van (digitale) personeelsdossiersteneinde over correcte en volledige informatie te beschikken.
  • Aangifte en opvolgen van arbeidsongevallen.
  • Updaten van je kennis over sociale wetgeving om steeds een correcte toepassing te verzekeren.

Andere taken:

  • HR-onthaal van nieuwe medewerkers
  • Een rol opnemen in verschillende HR projecten
  • Vanuit je rol neem je initiatief tot professionalisering vande HR Processen, -systemenen -tools.

Wat Mobix voor jou kan betekenen

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur. ( Mogelijkheid tot 4/5de)
  • Een aantrakkelijk, marktconform loonpakket met verschillende extralegale voordelen ( Maaltijdcheques, hospi-en groepsverzekering, internettussenkomst, smartphone etc.)
  • Een flexibele werkgever met glijdende werkuren én thuiswerk policy.
  • 20Vakantiedagen + 12 ADV dagen
  • Een warm ontvangst door je collega's uit het HR team.

Jouw profiel

  • Je hebt minimum 3jaar payroll ervaring en beschikt over een goede kennis sociale wetgeving.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands + Frans en kan je behelpen in het Engels.
  • Kennis Eblox HR en ervaring met het gebruik van gebruik van Navision / Business Central is een pluspunt.
  • Je bent gestructureerd, klantvriendelijk, positief ingesteld en hebt oog voor detail. 

Bedrijf

MOBIX focust op dienstverlening aan het spoorwegnet en nutsvoorzieningen. De divisie Rail biedt expertise op het vlak van bovenleiding, signalisatie en de aanleg van spoorwegen. De divisie Utilities is gespecialiseerd in het plaatsen van openbare verlichting en het aanleggen van distributienetwerken voor gas,hoog-,midden- en laagspanning. Mobix maakt deel uit van de CFE Groep.

Om ons HR team te versterken zijn wij op zoek naar een HR Administrator die verantwoordelijk is voor onze vestigingen in Muizen en Manage. Je werkt fysiek vanuit Muizen. ( Mechelen )